vrijdag 23 november 2012

Rozetten.


Een hele goede morgen allemaal,

Vandaag wil ik beginnen met een handkus
http://www.emocutez.com
om jullie, ook namens alle andere DT-leden, te bedanken. Een handkus voor al degene die dit Crealies-blog bezoeken en zeker voor degene die hier trouw berichtjes achterlaten.
BEDANKT

Vandaag op "mijn" vrijdag laat ik een eenvoudig kaartje zien.
Vinden jullie het maken van rozetten ook zo leuk?
Ik ben er helemaal "weg" van.....zeker van rozetten met een mooie rand. Zo kun je rozetten maken voor op een doosje, een tasje of voor op een kaart.

De volgende Crealiesproducten heb ik gebruikt:
Voor de rozet

in combinatie met

Voor de bloem

Een hele fijne vrijdag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Hij is echt leuk.
    Ik ben er ook fan van.
    Even lastig om ingeklaard te zetten maar dan heb je ook wat.(willen altijd er bij mij vandoor gaan)
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hallo Wilma,
    Wat een mooi kaartje.
    Leuk gedaan met je rozetje.
    Je maakt prachtige kaarten heb wat rondgeneusd op je blog en ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook al is ie simpel zoals jij zegt, ik vind hem wel helemaal super geworden hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart wilma

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige en chique kaart Wilma, jouw rozet is super! handkus terug, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...