zaterdag 24 november 2012

Mijn eerste kerstkaartje!


Nou ja.. Voor dit jaar dan!! 
Ik geloof dat de meeste al begonnen zijn of zelfs 
al klaar zijn! Maar misschien heb ik toch nog een
idee voor je!!

Ik heb met een stans van een tak een kerstboom
gemaakt en de kaart verder versierd met diverse
stansjes, een lintje, tekst en stras. 
Ik vind het altijd leuk om dingen uit te proberen met
bestaande stansen.. Toen ik bezig was met deze
takjes die ik al uitgestanst had liggen, zag ik er een
kerstboom in.. En... Wat denken jullie??


Dit zijn de gebruikte materialen, klik
op de omschrijving voor meer informatie!







Ik wens jullie allemaal weer een heel fijn weekend!!
Liefs, Yvon

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk bedacht zo.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er wel weer erg leuk uit. Zo zie je maar dat er vele leuke ideetjes met de stanzen zijn te maken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zo leuk bedacht
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en origneel Yvonne, zo wordt deze tak wel heel bijzonder! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k Vind het een superidee!!!
    Heel leuk bedacht en dank je wel voor het idee ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...