maandag 5 november 2012

kaartje zonder tekst

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie zonder de tekst erop omdat ik er nog geen besteming voor heb ,zodra ik die weet stempel ik de tekst erop

De stempel is van magnolia en is ingekleurd met de flexmarkers . Het papier is van Pion.

De gebruikte materialen zijn :
Het border randje CL CB 16 daarvan heb ik het binneste gebruikt
Linksboven in de hoek is de Creatieve Corner CL CC 08
Langs het stepel afdrukje heb ik de Creative petals CL CP 05 gebruikt.
Met daarop de creatieve flowers CL CF 13
De bloem is opgebouwd uit de Open flowers CL OF 02
 Daarop de Creatieve flowers CL CF 23
Daarboven op de Creative flowers CL CF 14 
 Het blaadjes is de Creatieve shape CL CS 10
 En de text tag is de CL TT 05
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag

gr miriam





4 opmerkingen:

  1. hoi annelies

    wat een erg leuk kaartje zeg
    groetjes monique moonskaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook zonder tekst is het een heel mooi kaartje Miriam!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en leuk dat ik je heb ontmoet op de KreaDoe.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er hoeft niet altijd tekst op, mooi kaartje weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...