zondag 4 november 2012

Kerstkaart







Hallo allemaal,

Vandaag is het zondag. en dat betekent altijd "mijn" dag op het crealies blog.

Dit keer wil ik jullie graag een kerstkaart laten zien... weer eens wat anders dan de traditionele kleuren: rood en groen... maar gewoon lekker winters blauw.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de scrapline mal nr 16. zo heb je in een handomdraai een leuke vorm in je kaart.. deze pas natuurlijk perfect bij het kerstthema.

Ik vond het wel leuk om aan de binnenkant van de kaart.. die ster weer terug te laten komen. die heb ik gemaakt met de In-shape mal nr 6. zo krijg je weer een leuk geheel. omdat ik eens een keer niet met design papier wou werken... dacht ik.. dat ga ik zelf maken met de masks and more. dit zijn stencils die je op je papier legt.. vervolgens in geinkt met versamagic stempelinkt.. en daarna weer bewerkt met de Pan Pastels... zo krijg je weer het winterse effect in je kaart.

verder heb ik de gehele kaart afgewerkt met "nepsneeuw". en verder versiert met de open flowers nr 2. ik heb daar wat meeldraad in verwerkt en veren en een pompom bolletje.

de teskt op de kaart is van de Nederlandse tekst stempeltjes. en die heb ik verwerkt in de Tekst tags nr 6. die heb ik een beetje verhoogt.. zodat je er wat diepte in krijgt.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstster vinden.
en ik wens jullie nog een fijne zondag!

liefs Martine

8 opmerkingen:

  1. Hoi Martine
    Wat een prachtige stemkaart en toevallig zag ik zo sterallures liggen bij creaties dus direct gekocht met nog meer prachtige dingen op die kraam,hifi zag ook jou prachtige werken liggen,heerlijk om dat in het echie te zien
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je die mal gekocht heb corry. Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!
    dus je bent goed geslaagd op de kreadoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dat.
    Mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er toch wel weer superleuk uit hoor martine, je hebt goed je best gedaan om er weer wat leuks van te maken
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje en ook de kleur blauw is schitterend

    een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi modelkaart heel leuk
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That card shape is awesome!! I love everything you did with it!! Heel mooie!! *.*

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...