woensdag 6 maart 2024

Crealies : een 3d hart creatie met parels

 



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie een kleine decoratie zien die ik heb gemaakt met het mooie Varia 3D hart.
Ik heb drie verschillende designpapiertjes afgewisseld.
Met de stans heb ik twaalf harten gestanst en met de bijpassende stansjes met gleufjes heb ik met een potlood op de achterkant de lijntjes getekend waar de lijm komt.

Tussen het lijmen even wachten en goed laten drogen.

Omdat het designpapier niet dubbelzijdig is, is de achterkant wit.
Daarom heb ik ter versiering een parel gelegd in elke opening.
In het midden heb ik een koordje gelijmd.

Nu kan de decoratie mooi hangen.


Zo ziet het hart er van boven uit.


Deze Varia stansjes zijn heel veelzijdig, er zijn veel verschillende toepassingen.
In of op een kaart, een doosje of gewoon als decoratie.

Crealies stansen / dies:
Varia no.12 

Tot de volgende inspiratie post.
Bedankt voor het bezoekje.

Groetjes Anna Blankina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...