woensdag 22 december 2021

Crealies Planner Page Together on Safari

 
Hoi

In november ben ik samen met mijn moeder een weekendje weggeweest. Zoals je zult begrijpen was dit volop genieten en thuis gekomen wilde ik graag een aandenken hiervan maken.


Dit is de 1e planner pagina sinds lange tijd en ik heb genoten van het creëren. 

Heb je de gaatjesverstevigers gezien? Ik gebruik ze niet alleen om de gaatjes van mijn bladzijde te verstevigen maar ook als tabje voor de Mini Slimline en als extra decoratie op mijn Pocket.


Als je mij een beetje kent, wilde ik er ook weer een techniekje op toepassen.
Hiervan heb ik een korte video gemaakt.


Creatieve groetjes
Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Mixed Media:

Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stippenlijn) Stansen: Pocket XL + 2 extra lagen Stans: 9 Gaatjesverstevigers B Cardzz stansen no. 90, Mini Slimline J, glad Cardzz Elements stansen no. 283, zeshoeken Bits & Pieces XL stempels no. 03, Elements Zeshoeken Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL05: Samen Pigment Colorzz, Olijfgroen no. 22

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...