zondag 19 december 2021

Crealies, Naar binnen of naar buiten kijken

 

Vandaag is Gerrina onze Guest Designer.
Zij maakte voor ons deze aparte kerstkaart.


 "Naar binnenkijken "

Al van het begin dat ik Crealies ontdekte ben ik voornamelijk gegaan voor de stencils en leuke, meest kleine stempels. Hier en daar heb ik ook wat stansen gecombineerd in eerdere projecten, maar deze keer ben ik helemaal gegaan voor een van de blending stencils. Gelijk toen deze blending stencils uitkwamen wist ik dat ik met een van hen; de rechthoekige met de zes "geruwde" vierkanten een winters raam wou maken. Ik weet dat dit heel anders is dan blenden, maar ik wilde jou laten zien dat er nog heel veel meer mogelijk is met deze stencils.


 "Naar buitenkijken "

Nadat ik het inkijkje had gemaakt voelde ik dat ik echt nog
 niet klaar was om het stencil weg te leggen... Dus heb ik ook nog een "uitkijkje" gemaakt.

Crealies Stencilzz & Maskzz:
Blendingstencils set A

Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 159

 

Creatieve groetjes,
Gerrina

Gerrina, bedankt voor het laten zien van je mooie 
Deze is binnenkort ook te zien op Gerrina's blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...