maandag 27 december 2021

Crealies Mixed-Media kaart

 

Hoi, 

En zo is de kerst 2021 ook alweer voorbij, 
ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad. 

Op de "3e kerstdag" een mixed-media kaart, een heerlijk vrolijk gekleurde kaart.

In een filmpje laat ik zien hoe ik deze kaart heb gemaakt. 

Nadat het filmpje klaar was, vond ik de achtergrond iets te donker blauw, dit heb ik opgelost door een beetje witte gesso eroverheen te smeren, dit heb ik heel dunnetjes aangebracht met mijn vingers en alleen aan de buitenste randen, niet in het midden. 

Zijn jullie geïnspireerd ? 
Hieronder vind je alle materialen welke ik heb gebruikt op deze kaart. 

Groetjes Aletta

Dies / Stansen :

Stamps / Stempels:

Mixed Media:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...