zaterdag 11 december 2021

Crealies 3 keer Kerst


Hoi

Vandaag 3 kerstkaarten van mij. Op elke kaart laat ik een verschillend techniekje gebruikt. 


De ster heeft nog een laagje transparant embossingpoeder gekregen, 
zodat deze een mooie glanslaag krijgt.

De achterkant van de kaart heb ik ook mooi gemaakt.

Voor de 2e kerstkaart heb ik dezelfde stansen gebruikt. 
Zo zie je dat je met dezelfde sets heel verschillende kaarten kan maken. 

Voor deze kaart heb ik weer de inlay techniek gebruikt met de Cardzz kerstbomen. 

Dit is mijn 3e kerstkaart. 

Van "fijne kerstdagen" heb ik "fijne kerst" gemaakt.
 

Cardzz stansen no. 81, Mini Slimline A Cardzz Elements stansen no. 284, bomen Patternzz Mix stansen no. 01, Rozet Starlight Wordzz stansen with shadow no. 10, NL: fijne kerstdagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...