zondag 19 september 2021

Crealies Planner Mixed Media Pagina

 
Hallo allemaal,

Vandaag weer aan mij de eer om jullie een mooie creatie te laten zien. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik een enorme fan van mixed media projectjes en ben dan dit keer ook weer heerlijk aan het "kliederen" geweest met inkt, stempels en stansen.

 
Ik ben begonnen met een stuk wit Crealies watercolor papier. Op een craftsheet heb ik wat inkt achtergelaten en verdunt met water. Hier heb ik lukraak mijn vel wit watercolor papier in gedept, dit heb ik met een stuk of drie/vier verschillende kleurtjes gedaan.
 
Je kunt het aan de lucht laten drogen, maar aangezien ik daar weinig geduld voor heb heb ik het gedroogd met een heattool. Daarna ben ik aan de slag gegaan met dezelfde kleurtjes inkt in combinatie met Stencilzz en diverse stempels in de kleurtjes die ik gebruikt had voor het maken van de achtergrond en heb ik gebruik gemaakt van zwarte inkt om te stempelen.

Toen ik hem goed genoeg vond heb ik door gebruik te maken van de Crealies Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stippenlijn) de plannerpagina gestanst met de layer uit deze set. De pagina zelf heb ik gestanst uit zwarte cardstock.


De randen van mijn mixed media pagina heb ik allemaal zwart gemaakt om meer diepte te creëren. Omdat de pagina in mijn planner ging op de datum dat ik jarig was, heb ik er een happy birthday label in gemaakt met de Crealies Alfies.

Leuk dat je weer kwam kijken, ik hoop dat ik je heb kunnen laten zien dat het maken van een leuke mixed media pagina helemaal niet moeilijk is en je het ook kan gebruikten bij het maken van een kaart.

Creatieve Groet,
Carla van Dam - Frissen

Stansen/Dies:
Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stippenlijn) Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 118, Rechthoeken met kleine streepjes Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Bits & Pieces stempel no. 171, Grunge hartjes (langwerpig) Bits & Pieces stempel no. 201, Hartjes (dicht en omlijning) Bits & Pieces stempel no. 7, dunne mozaïek Bits & Pieces stempel no. 62 Big grunge circles Stencilzz & Maskzz no. 316, Hoeken Stencilzz & Maskzz no. 311, Cirkeltjes Watercolor / Mixed Media papier, wit 350 grams (10x A4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...