woensdag 22 september 2021

Crealies, Fleurige boeken

 

Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige pagina over boeken.



Boeken lezen of luisteren. Een fijne bezigheid, die me veel rust geeft. Het is leuk om bij te houden welke boeken ik gelezen heb en wat ik ervan vond. Met de blending stencils rectangle heb ik de vakken waar ik de boeken in heb geplakt vormgegeven. Met de Tombow ABT dual brush pennen heb ik de uitgestanste bloemen en de rest van de bladzijde opgemaakt.


De rechthoekige vlakken met kleine bloemen erin laten met de 1, 2 of 3 bloemen erin zien hoe goed ik het boek vond. Het woord boeken qua opmaak vond ik zeer passend bij de bloemen.
Kortom het nodig uit om lekker verder te lezen. 

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Stencils:

Crealies Basics:



  
    


Divina, bedankt weer voor je mooie pagina.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...