woensdag 9 juni 2021

Crealies - GoodLuck

 
Goodluck

Een kaart met een gelukswens kan iedereen op zijn tijd wel gebruiken. Dit keer daarom een Goodluck kaart gemaakt met de Big Labelzz & Tagzz stansen no. 14, met stiksteeklijn.

Als basis heb ik de het grootste formaat van de hierboven genoemde stansset uitgestanst uit zwarte cardstock. Op wit water color papier heb ik met de gelliplate wat Pigment Colorzz, Oranje no. 03 gemengd met witte acrylverf en met een brayer her en der aangebracht, waardoor je wanneer je je papier er op legt en ligt aanwrijft een mooi gevlekt resultaat krijgt.

De achtergrond heb ik verder bewerkt door de Crealies stempel Decostrepen te voorzien van zwarte inkt en deze dmv de stamperatus er licht op te stempelen waardoor je een verweerd effect krijgt. Om nog wat meer structuur en diepte in de achtergrond te krijgen heb ik met Stencilzz & Maskzz no. 304, (vierkanten met ruwe randen) in combinatie met distress inkt nog wat oranje inkt aangebracht wat weer een leuke kleur effect geeft. De randen van de kaart heb ik bewerkt met Crealies witte Gesso, deze heb ik ook nog heel licht over de kaart her en der met een kwast licht aangebracht.

De tekst GOOD LUCK is gemaakt met de Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw, gestanst uit wit watercolor papier en gekleurd met distress oxide inkt in de kleur oranje.
 
 Onder mijn blog bericht vind je de lijst terug met gebruikte producten,

Creatieve Groet
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...