zondag 13 juni 2021

Crealies, Een slimline verjaardagskaart met korenbloemen

 

Vandaag is Anna onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige kaart.

Hallo lieve creatievelingen.


Vandaag heb ik een kaart met de nieuwste Crealies ticket slimline stansen voor jullie. 
Ik heb verschillende laagjes gebruikt om deze kaart te maken. 

De onderste laag is van watercolorpapier . 
Ik heb de grootste slimline stans gebruikt om de vorm te stansen en daarna
ben ik begonnen er kleur op aan te brengen met de Pigment Colorzz. 

Ik heb groen poeder met water vermengd en in een ander vakje turquoise poeder met water vermengd. Met een penseel heb ik kleur op het watercolorpapier aangebracht. 

Tussen elk laagje kleur heb ik het droog gemaakt met een gewone föhn. 
Toen alle laagjes droog waren heb ik ook nog wat gespetterd met mijn penseel
en goud Pigment Colorzz vermengd met water. 

Voor de tweede laag van mijn kaart heb ik zwart glitterend karton gekozen dat ik met de grootste ticket slimline heb gestanst. Het zwart is een mooi contrast met het blauwgroen. 
Daarna heb ik het gestanste karton de mooie accoladevorm gegeven met behulp van
de On the Edge XL stans. 

Toen kwamen de bloemetjes aan de beurt. 
Voor de bloemen heb ik ook watercolorpapier gebruikt, 
ik heb Pigment Colorzz poeder op het watercolorpapier laten vallen 
en met een spuitflesje met water gesprayed. 

Nadat het gekleurde watercolorpapier droog was 
heb ik er de bloemen uitgestanst. 

Ik heb zowel open als dichte bloemenstansjes gebruikt. 
In de hartjes heb ik Nuvo Jewel drops aangebracht. 

Als onderste laagje van de bloemen heb ik wit papier gebruikt, 
op deze manier vallen de bloemen niet zo weg tegen de achtergrond. 

Uit goudkarton heb ik de blaadjes gestanst 
en daarna heb ik ze licht gebogen met mijn vingers. 

De Italiaanse tekst buon compleanno (fijne verjaardag) 
heb ik ook uit goudkarton gestanst. 
Voor het stansen heb ik op de achterkant van het goudkarton een sticker sheet geplakt. 
Lekker makkelijk dan hoef je niet te rommelen met de kleine lettertjes en lijm, 
maar dan heeft het meteen al een plaklaagje. 

Als frame heb ik de twee grootste slimline stansen aan elkaar vastgeplakt met wat papier tape en driemaal gestanst uit turquoise blauw karton. 
Ik heb de drie frame laagjes op elkaar gelijmd zodat het frame wat hoger
dan de achtergrond is en ook mooi stevig. 

Bedankt voor het bezoek aan het blog , tot de volgende keer, 
Anna Blankina 

Deze producten heb ik gebruikt voor mijn slimline kaart 

Water color paper 200 gr  

Crealies other: 

       

  
  
  

Anna, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Anna's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...