vrijdag 25 juni 2021

Crealies - Follow your heart Slimline Card

 
Hallo Allemaal,

Het is weer tijd voor een creatie van mij, de laatste tijd een beetje inspiratieloos, maar door lekker te "kliederen" heb ik er toch weer een leuke creatie van weten te maken voor jullie.

Als basis ben ik begonnen met een achtergrond te creeëren op de gelli plate met diverse kleurtjes acrylverf. Door gebruikt te maken van het Crealies Mask Circles with rough edges heb ik de mooie ruwe cirkels in de achtergrond gecreeërd.

De achtergrond heb ik gemaakt op Crealies Watercolor / Mixed Media papier (wit 350 grams), waarna ik een gedeelte ervan heb gestanst met de Cardzz no. 187 (slim line). Hiervoor heb ik de kleinste stans uit deze set gebruikt. Beide andere formaten heb ik gestanst uit zwarte cardstock en uit turqoise kleurige cardstock omdat ik dat het mooiste vond passen bij de kleuren van de achtergrond.

Door gebruik te maken van diverse stempels creeër je telkens weer een andere achtergrond, er zal er geen een hetzelfde zijn.

Het hart heb ik gestanst uit Crealies zwart karton met de Crealies stans Crea-Nest-Lies XXL no. 113, de op 3 na kleinste stans uit deze set.
Het kleine hart heb ik uit het restant papier van mijn achtergrond gestanst met de op 2 na kleinste hart stans uit bovengenoemde set.

Dus ook al heb je weinig inspiratie zoals ik de laatste tijd, of ben je gewoon druk, op deze wijze heb je in een handomdraai een super leuke kaart die geschikt is voor diverse doeleinden.

Ik hoop jullie weer wat leuke inspiratie te hebben mogen geven met mijn creatie, een lijst met gebruikte Crealies producten plaats ik onderaan mijn blog.

Creatieve Groet,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...