vrijdag 29 januari 2021

Crealies, Winter

 
Vandaag is Ineke onze guest designer met een prachtige winterse kaart.


Hallo allemaal
Hier ben ik weer als guestdesigner voor Crealies. Ik heb voor jullie een kaartje gemaakt met weer een schitterende nieuwe snijmal. Ik heb met deze snijmal een easelkaart gemaakt.
Voor de basis heb ik wit karton gebruikt. Ik heb bij de losse easel een soort kader gemaakt met de twee grootste randen. Het designpapier er tussenin heb ik gemaakt met de 2e rand. 


En wat blijven de ovale snijmallen toch mooi om te gebruiken. Geweldig.
Ook de hertjes, bloem en blaadjes zijn weer van Crealies.
Schattige kleine hertjes die zo mooi passen bij deze winterkaart. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een hele fijne dag.
Liefs Ineke.

Gebruikte materialen zijn:

Crealies Stansen/Dies:

  
  
  
 

Ineke, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...