vrijdag 15 januari 2021

Crealies, Stiksteekje januari GD Divina

 
Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige planner pagina's.



Wat kwam er een leuke nieuwe pagina mal uit,… ik ben zo dol op de stiksteeklijn.
Ik ben daar met heel veel plezier mee aan de gang gegaan. En van één A5 pagina…
kwam er een tweede, enzovoorts. Van een wintersetting ook nog een wat meer
zachtere setting gemaakt met pastelkleuren. 
 
 
In plaats van de pocketstansen te gebruiken heb ik met de leuke nieuwe "On the Edge" stans en van diezelfde de kleinere versie ook leuke pockets gemaakt zoals je kunt zien. 
 
Om de pagina's leuk aan te kleden kom ik toch vaak weer uit bij de geweldige Alfies stansen.
Check onderstaande paars/groene bladzijde maar eens. 
   
Mijn planner kan zich weer opmaken voor een kleurrijk jaar met veel creatieve uitspattingen. Oh, en niks leukers dan de pagina's te mogen gaan vullen met mooie herinneringen.
Laten jullie ons ook jullie leuke planner/bujo pagina's zien?

Materialen die ik gebruikt heb:
 
Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Journalzz & Planners:
Stansen: Texto no. 99
          

Divina, bedankt weer voor je originele bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...