maandag 18 januari 2021

Crealies Around & Around

 

Hoi

Vandaag ga ik weer eens aan de slag met de stempeltechniek Crealies Around & Around.


Begin 2019 heb ik meerdere tutorials gemaakt met Crealies Around & Around. 
Ik gebruikte daar Crea-Nest-Lies XXL stansen voor.
Deze keer gebruik ik een stansset die je misschien niet zou verwachten, 
namelijk de stansset Cardzz no. 303. 


De 2 vierkanten stansen van deze set kun je gebruiken om de basis kaart mee te maken. 


Ik gebruik vaak de Bits & Pieces bloemen en blaadjes stempels voor deze techniek.
Je kunt ook heel goed werken met Bits & Pieces stempels werken, die een grotere afbeelding hebben, zoals de leuke dieren stempels.


Natuurlijk heb ik een tutorial video gemaakt van deze leuke techniek.

Nederlands gesproken:


English spoken:

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen / dies:

Crealies stempels/ stamps:

Cardzz stansen no. 303, 2x Draaikaart Tekststans no. 30 Pluk de dag
 Bits & Pieces stempel no. 226, Mini blaadjes 12, dichtBits & Pieces stempel no. 225, Mini bloemen 26
Bits & Pieces stempel no. 223, Varken Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL10: Gefeliciteerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...