maandag 11 januari 2021

Crealies Happy BirthDay Peekeboo Card

 
Vandaag is Tim onze Guest designer.
Ik maakte deze Kiekeboe Schuifkaart met de leuke Partzz dieren en de Cardzz ballon.

Ik vind de bovenste variant meer voor een meisje
en de onderste variant meer voor een jongen. 
 

Als je aan de kleine ballonnen onderaan trekt, komen de beer, kikker en varken tevoorschijn.

1e kerstdag heb ik ook een Kiekeboe kaart gemaakt op dezelfde manier

Er kwamen vragen over hoe ik dit gedaan heb,
dus heb ik een tutorial video gemaakt voor jullie.

Groetjes Tim

Crealies stansen / dies:

Cardzz stansen no. 26, 2- of 4-zijdige label schuifkaart  Cardzz stansen no. 23, Ballon (kaartformaat) Partzz stansen no. 40, Beer  Partzz stansen no. 45, Varken
Partzz stansen no. 46, Kikker  Crea-Nest-Lies Small stansen no. 25, Ballonnen met dubbele stippenlijn
Wordzz stansen with shadow no. 04, opkikkertje voor jou    Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw
Set of 3 stansen no. 49, Slingers voor ballonnen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...