vrijdag 21 augustus 2020

Crealies Exchange Welcome Days


Hallo Allemaal
Zoals beloofd de vervolgpagina van de vorige keer.
 




Ik heb een planner pagina gestanst, daar een dessin strookje papier opgeplakt.
Dan een strook grijs papier van 21 bij 12,5 cm.
Dat heb ik gerild op 1 cm.
Die 1 cm rand heb ik tegen het dessin papier aangelegd.
Ik heb deze pagina gemat met dessin papier.
Over het randje waarmee hij aan de binnenkant is geplakt heb ik een strookje geplakt
met een tekstje van de Word Strips.
Aan de binnenkant een pocket, de middelste maat waar ik met de On the Edge
een gleufje heb uitgesneden.
In deze pocket mijn label met tekst.
Op de linker pagina heb ik mijn foto's geplakt, naast mijn reinforcer strook.
Ik heb 2 pijltjes gestanst, en die op elkaar geplakt voor de stevigheid.
Daar een klein gaatje in gemaakt en die met een brad in mijn bladzijde gemaakt,
Deze houdt mijn bladzijde op zijn plek, als je hem omlaag beweegt wordt deze flap geopend.






Ik heb bij deze ook weer de sterretjes uit cirkeltjes gesneden net als in mijn vorige post.
De Word Strip kadertjes gebruikt.
Deze pagina is een geheel met mijn vorige post.
Ik vond het leuk om te maken, hopelijk vinden jullie het ook mooi.
Veel knutselplezier!

Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

On the Edge stansen no. 44, 2x pocket openingen. Met dubbele stiksteeklijn.

Stansen: Pocket Medium (10,4 cm) + extra laag

Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag

Crea-Nest-Lies Small stansen no. 21, 5x Sterren

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm

Set of 3 stansen no. 54, Accenten A

Bits & Pieces stempel no. 191, Strips set A: omlijning

Text & Co, Word strips no. EN02, Dream (Engels)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...