zondag 10 mei 2020

Crealies, Moederdag - Mothers day


Mijn dochter viert vandaag voor het eerst moederdag. Ik heb haar deze kaart gestuurd.
De kaart is gemaakt naar aanleiding van het 2e filmpje van de CrealiesKit van Mandy.
Ik wilde echter 4 letters gebruiken in plaats van de 3 of de 5 die Mandy in het filmpje liet zien en heb mijn hele A4 op 14 cm afgesneden en vervolgens vanaf de achterkant steeds op 6 cm gerild aangezien de letter M breder is dan de rest van de letters. Daarna een stukje van het voorste deel afgesneden en de andere kleuren papier er achter geplakt en het hart geplaatst. 
De tip van Tonny gebruikt om de kaart op de randen te kleuren. Het is zo leuk om te zien hoe iedereen elkaar in de Facebookgroep van de CrealiesKit inspireert en tips uitwisselt. 

Mocht je de CrealiesKit nog willen bestellen dan kan dat. 
Stuur daarvoor een mailtje naar Mandy: crealieskit@gmail.com

Een andere tip van Mandy is: 
stans de letters zodanig uit dat je het "negatief" ook kan gebruiken. Dat heb ik ook gedaan.
Mijn moeder leeft al lang niet meer, maar ik heb wel iemand in mijn leven die lijkt op mijn moeder. Voor haar heb ik deze kaart gemaakt.

Groetjes, Annelies.

Crealies Stansen/Dies:

Cardzz stansen no. 413, Letter M Cardzz stansen no. 401, Letter A Crea-Nest-Lies Small stansen no. 22, 4x Harten Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...