woensdag 27 mei 2020

Crealies, Mixed Media MDF hart


Vandaag is Nicole weer onze guest designer.
Ze creëerde dit prachtige MDF hart.

Goedemorgen lieve luitjes,
Wat zijn die Pigment Colorzz poeders toch leuk om mee te werken.
Voor de achtergrond van het MDF hart, welke ik eerst een laagje Gesso zwart gaf, heb ik de Pigment Colorzz poeders kleuren blauw, paars en paars-roze gebruikt icm Gel Medium. 
Hoe?
Ik mengde wat poeder met de Gel Medium. Iedere kleur apart mengen met de Gel Medium. Met een tamponeerkwast op het hart aangebracht en daarna meteen wat Glitterpasta Zilver overheen gezet met een penseel.
Eenmaal droog nog wat witte spetters toegevoegd met de Gesso wit.
Supermooi effect en helemaal blij mee!!

Daarna ben ik gaan stansen uit 2 mm zwarte foam.

Uit rood cardstock stanste ik de grootste bloem van de Set of 3 no. 55.
 Uit Watercolor/Mixed Media papier wit 350 gr. stanste ik de blaadjes Duo Dies no. 39 en bracht ik op kleur met inkt en zette daaroverheen de Glitterpasta Goud.

Een stuk Watercolor/Mixed Media papier wit 350 gr. bracht ik op kleur met de Pigment Colorzz poeders kleuren blauw, paars, paars-roze en zwart en water.
Daaruit stanste ik de kleine bloem van de Set of 3 no. 55 en een rechthoek met stippen van de Crea-Nest-Lies XXL no. 44.
Wat overbleef van de uitgestanste bloemen heb ik verwerkt op het hart. 
Superleuk effect ook.
De tandwielen en het hangslot bracht ik met mijn vingers op kleur met mousse en als hartje voor de bloemen gebruikte ik meeldraadjes.
Als finishing touch nog wat metalen elementen toegevoegd, zoals Dream en de romeinse cijfers en wat glazen parels.

Dit is het resultaat.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Nicole, bedankt voor je mooie creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Nicole's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...