zaterdag 9 mei 2020

Crealies, Begin van de maand


Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte 3 prachtige kleurige pagina's voor haar bullet journal.

Deze keer mocht ik aan de slag met de nieuwe grote letterstansen.
Geweldig zijn ze, en zelfs in mijn bullet journal kan ik ze gebruiken.
Om je een beeld te geven heb ik een paar leuke voorbeelden gemaakt.
Toen ik met de beginpagina van de maand mei bezig was kon ik op een gegeven
moment niet meer kiezen ;-). Dus heb ik voor jullie gewoon maar alle twee
de versies gemaakt. Hoe vrolijk kun je een maand beginnen?
En dat kunnen we volgens mij wel goed gebruiken in deze tijd!
 
Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies for Journalzz & Plannerzz:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Diversen:

Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Stans: 12 Gaatjesverstevigers Stansen: Weekdagen NL Stansen: Maanden NL Stempels: Maanden NL Cardzz stansen no. 413, Letter M Cardzz stansen no. 405, Letter E Cardzz stansen no. 409, Letter I Cardzz stansen no. 401, Letter A Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw X-tra stansen no. 37, Strips & inkortstrips set A Bits & Pieces stempel no. 127, 4x Lieveheersbeestje Bits & Pieces stempel no. 128, 2x Libelle Bits & Pieces stempel no. 207, Confetti Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL02: Droom  Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4)

Divina, bedankt voor je originele bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...