vrijdag 8 november 2019

Fijne kerst


Vandaag is Astrid onze guest designer.
Zij maakte deze heerlijke winterse kaart.

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien, als Guest Designer van Crealies. Ik heb weer verschillende mooie Crealies producten gebruikt. Het is een kerstkaart geworden. Het plaatje heb ik met de rechthoek met stiksels, Crea-Nest-Lies XXL no. 36 gestanst. Daarachter uit wit cardstock de mooie rechthoek open schulprand Crea-Nest-Lies XXL no. 72 verwerkt en daarachter een nog grotere maat ervan. De verticale strook onder het plaatje heb ik het design papier en het witte cardstock ook met de rechthoek met stiksels, Crea-Nest-Lies XXL no. 36 gestanst. Het achterste witte cardstock heb ik nog een keer met de mooie rechthoek open schulprand Crea-Nest-Lies XXL no. 72 gestanst. Het kleine label heb ik ook met deze stans gemaakt. Hier de tekst Fijne kerst op gestempeld.
  
Even de bloemen van dichtbij. Deze bloemen zijn gemaakt met de Set of 3 no. 47
en de Set of 3 no. 48. Eronder de mooie Duo Dies no. 39 verwerkt.
  
Verder nog een strik van kant en Seam Binding erop gemaakt.
Verschillende embellishments en plakparels erop geplakt.

 Lieve Groetjes, Astrid.

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 36
Crea-Nest-Lies XXL no. 72
Set of 3 no. 47
Set of 3 no. 48
Duo Dies no. 39

   Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 36, Rechthoek met dubbele stiklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 72, Rectangles with open scallop Set of 3 stansen no. 47, Bloemen 19 Set of 3 stansen no. 48, Bloemen 20 Duo Dies no. 39, Blaadjes 7

Astrid, bedankt voor het laten zien van deze mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Astrids blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...