dinsdag 26 november 2019

Crealies Christmas calendar


Hallo Allemaal

Met de kerstdagen voor de deur is het zo leuk om een adventskalender te maken.
 Ik wilde dat al heel lang doen, nu is het er eindelijk van gekomen.
Het is heel makkelijk, maar wel veel werk.
Ideaal om te maken op een koude winteravond bij de warme kachel.

 Ik heb van Crealies de grote en de kleine zakjes gebruikt.
Maar als er voor meer personen snoep in moet, kun je het beter met alleen de grote zakjes maken.
 De zakjes heb ik met verschillend bij elkaar kleurend dessinpapier gemaakt .
Onder de cijfers heb ik een passende cirkel van de Crea-Nest-Lies XXL stans.
Boven in het zakje een gaatje gemaakt, en afgewerkt met een gaatjes versteviger.
Daarna heb ik wat sterren gestanst, en daar 5 vouwlijnen in gemaakt,
van elke punt naar tegenover liggend punt.
En ze daarna gevouwen, met een stukje twine en 2 kraaltjes een strikje gemaakt en aan de ster geniet.

Ik hoop dat jullie het een leuk projectje vinden.
Veel knutsel plezier!
Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...