zondag 10 november 2019

Cat nap


Hallo Allemaal

Vandaag een pagina die ik op dierendag heb gemaakt.
Met in de hoofdrol mijn lieve kat "Tijgertje"

Ik heb van de pagina een randje van 1 cm afgesneden, en daar later een strookje
dessin papier aangeplakt.
Maar eerst heb ik de randen met zwarte acrylverf bewerkt
Ik heb de X-tra stans no.39 uitgestanst en daar een pocket van gemaakt.
Ik heb daarvoor een lange reep papier van 2 cm breed gesneden  en dan die hele reep gerold
op 1 cm.Ik heb daar 3 stukjes van geknipt, 1 keer de breedte, en 2 keer de hoogte van de camera.
Ik heb deze als vleugeltjes aan de onderkant en de twee zijkanten geplakt.

Met deze naar binnen vouwende vleugeltjes kun je deze op je pagina plakken.


Ik heb een rand non sticky tape een stukje van de zijkanten van de pagina geplakt,
en heb de zijkant herhaaldelijk bestempeld met de stempel "Relax".
Want dat is wat mijn katje op de foto doet.
Door de non sticky tape krijg je een mooie strakke rand waar de stempel stopt.
Op het label heb ik mijn tekst staan, wat weer mooi in de pocket past.
Met nog een bannertje, eyelets waar een strikje doorgaat, brad,  stukje washi tape, etiketje,
gaatjesverstevigers is deze pagina weer klaar.
Lekker simpel.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:
 
 Crealies Stempel+Stans/Stans/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

For Journalzz & Plannerzz:









https://www.crealies.nl/en/product/cljp650
    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...