dinsdag 7 mei 2024

Crealies Wishing you a Bubbly Birthday


Hoi

Vandaag weer een Twist&Pop kaart, er zijn ook zoveel verschillende panels waar je deze kaart mee kan maken. Deze keer heb ik de panelen van Cardzz no. 323 gebruikt en voor het Twist en Pop gedeelte Cardzz no. 310.


De voorzijde heb ik aangekleed met Double Fun no. 36 en als etiket op de fles
kun je een Crea-Nest-Lies XXL rechthoek stansset gebruiken.
Van Mix & Match no. 19 gebruikte ik de ronde mini cirkels om een "bubbel" effect te creĆ«ren. 

De Texto Negativo stansen zijn erg divers te gebruiken, zoals je hieronder kunt zien.  
De woorden "hiep hiep hoera" stanste ik uit gekleurd karton en erin plakte ik de letters in een andere kleur terug. 

Bij "gefeliciteerd" gebruikte ik beide layers.


Creatieve groetjes Mara

Crealies stansen/dies:
Cardzz stansen no. 310, Twist & Pop B met 6 panelen Cardzz stansen no. 323, Twist & Pop B2, Panelen & Leporello & Miniboekje verlengde zeshoek Double Fun stansen no.36, Champagneglas+wijnfles klein Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 52, Rechthoeken met dubbele stippen Mix & Match stansen no. 19, Nicoles Shapes + confetti A Texto Negativo stansen no. 01H, GEFELICITEERD (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 21H, JARIG (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 113V, HIEP HIEP HOERA (verticaal) Wordzz stansen with shadow no. 03, van harte beterschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...