woensdag 11 oktober 2023

Crealies: so much more than "just" a box, with video



Goedemorgen ,

Voor een verjaardag heb ik flink uitgepakt om een origineel doosje te maken.
Met de nieuwe explosion boxes (Create a Box no. 27) kan je leuke verpakkingen maken met verrassingseffect. Deze nieuwe stansen zijn verkrijgbaar in drie maten, 
vandaag heb ik de Create a Box large en de Create a Box mini gebruikt, 
maar niet alleen zoals je kunt zien in mijn videotutorial. 
De buitenkant is al feestelijk met de verjaardagstekst en de kaarsjes.
In de video alle details en hoe ik dit speciale doosje heb gemaakt.




Tadaaaaa zo ziet het doosje er van binnen uit zodra je het dekseltje er af haalt. 
De "adventsdoosjes" no. 18 in de standaard maat en de mini maat.
De hart pocket en een foto boekje gemaakt met de stansen van de Create a Box set.
Aan twee hoeken van  het doosje heb ik ook de squash fold harten gebruikt.


Wanneer je ook het dekseltje opent van de kleine explosion box zie je dit.
Door verschillende patroontjes papier en kleuren te gebruiken 
krijgt het meteen een feestelijke en speelse look.
Hieronder nog een overzicht van alle Crealies producten die ik heb gebruikt om deze creatie te maken.

Crealies stansen / dies :


Crealies basis :









Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...