vrijdag 13 oktober 2023

Crealies : round x-mas card with pop up



Goedemorgen,

Vandaag breng ik jullie in de kerstsferen met deze ronde kaart met pop up gedeelte aan de binnenkant.
Als basis heb ik de ronde dubbele Cardzz stans gebruikt.
En met de nieuwe ronde Cardzz inlay stans heb ik een achtergrond gemaakt. 
Het is net een soort puzzel die je kan invullen hoe je maar wilt. 
Ik heb er voor gekozen wit papier, glitter foam en design papier te gebruiken.
Als focus heb ik de hertenkop gestanst en daar heb ik wat crackle paste op gesmeerd.
Toen de pasta droog was heb ik er bruine inkt overheen geblend. Is weer net even anders.
Nu is op de voorkant al heel wat te zien maar zodra je de kaart open vouwt komt de tekst X MAS te voorschijn. The pop up heeft zo'n leuk verrassingseffect. 
De basis uit wit papier en een laagje dun kraft papier. Daar bovenop heb ik het centrale deel uit dp gestanst en toen dat droog was heb ik er de letters uit gestanst. 
Hier nog een close up. De letters zijn van het Alfies alfabet.
Eerst heb ik de grote letters uitgestanst en daarna de kleine letters uit rood karton gestanst.
Ook hier een klein beetje crackle paste en bruine inkt op de hoeken gedaan.
Klein detail: de Texto Negativo tekst Merry heb ik aan het gewei gehangen met een klein koordje.
En de leuke ster charm aan het strikje vast gemaakt. 
Hier komt nog een letter op van degene die deze kaart gaat ontvangen met de kerst.
Ik heb de volgende Crealies produkten gebruikt.

 Crealies stansen / dies :


Crealies Basis :



 






Bedankt voor jullie bezoek tot de volgende inspiratie post.
Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...