woensdag 18 oktober 2023

Crealies, Photo album with new Mega dies with video

 

Goedemorgen,

Vandaag heb ik een foto album gemaakt met de nieuwe Crea-Nest-Lies Mega stansen,
wow zo handig - je hebt voor deze stansen wel een A 4 machine nodig.
Alle laagjes hebben een mooi stiksteekje.
Hier kan je wat laagjes van dichtbij zien .
In de video laat ik zien hoe ik dit album heb gemaakt. 



Als blikvanger op de voorkant van het album  heb ik de Inside or Out stans uit 2 mm dik foam met een plaklaagje (van Crealies) uitgestanst, dan krijg je deze mooie diepte. 
Het onderste laagje heb ik gestanst uit stevig blauw papier.
Een pocket aan ieders zijde van de binnenkant van het album .
Een insteek pagina. Het frame is gecreëerd door twee maten Megastansen samen te stansen.
Aan de onderkant is een laagje blauw vellum geplakt.
Het minialbum bindingsysteem heb ik uit wit Crealies stempelkarton gestanst
en de pagina's uit papier met een klein bloementjesmotief.
Aan de rug van het album heb ik ter versiering wat "charms" gestanst met de X-tra stansjes .
Hier nog het album gezien van bovenaf.
Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt.
De buitenkant van het album meet circa 20 x 20 cm.
En binnen 14 pagina's van 18 x 18 cm.

Crealies stansen / dies:


Crealies basis:


 

 





Bedankt voor het bezoekje tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...