donderdag 27 juli 2023

Crealies, Welkom juli

 

Op deze vrolijke bullet journal pagina in sprankelende groene en roze tinten wordt de maand juli feestelijk verwelkomd. De pagina is gevuld met bloeiende bloemen, frisse groene bomen en leuke shakervakjes die een gevoel van vreugde en optimisme oproepen voor de zomerse maand die voor ons ligt.


Als ik met mijn welkom pagina voor de nieuwe maand in mijn bullet journal begin dan maak ik eerst altijd de eyecatcher die ik wil gebruiken en daar bouw ik mijn pagina omheen. 


Dit keer is mijn eyecatcher het prachtige nieuwe frame waar ik een shaker effect mee wil maken. De nieuwe bomen passen hier heel leuk bij. Het liggende vakje in het frame nodigt uit om daar tekst in of op te verwerken. 

Dan plaatsen we met de geweldige Alfie stansen van Crealies het woord Welkom op de pagina.

Maar dan blijft de pagina vind ik zelf erg kaal. Dus gaan we iets bedenken om deze iets verder aan te kleden. Daar gebruik ik de leuke nieuwe takkenstansen voor. 

Daarna knip ik nog een mooie bloem uit, uit het papier wat ik als achtergrond heb gebruikt bij het frame. En die plak ik mooi bij de takken. Dit vult het gebied mooi. Nu zou je de pagina zo kunnen houden als je van clean en simpel houd. Maar...

Je kan de pagina natuurlijk ook nog verder opleuken. Dit keer heb ik gekozen voor de cijfers van hetzelfde type font als de letters die het woord juli vormen. Het lijkt net alsof de cijfers uit het frame erboven vallen.

Hoe bouwen jullie je projecten op? Ben erg benieuwd.
Groetjes, Divina

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies stansen / dies:

Cardzz no. 593
Cardzz no. 591
Silhouetzz no. 11
Silhouetzz no. 12
Duo Dies no. 69
For Journalzz & Plannerzz no. 609
Alfies no. 5
Alfies no. 3
Journaling/Planner pagina nr JP 997




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...