dinsdag 4 juli 2023

Crealies Advent Calender Christmas


Hallo,

Vandaag wil ik jullie inspireren met een adventskalender in boekvorm.
Het boek heb ik zelf gemaakt.
De doosjes zijn de Create A Box stansen,
mini, normal en large Adventsdoosjes met cijfers van Crealies.

De Create A Box Large no. 18 is een nieuwe stans in deze serie.


Ik vond het leuk om alle drie de maten te verwerken in het boek.
Van elke maat stanste ik 8 doosjes uit zodat ik er in totaal precies 24 had.

Voor elk maat doosje gebruikte ik de daarbij behorende cijfers.
Deze stanste ik uit rood papier en plakte er een vel 'Maak van je stans een sticker' achter.

De doosjes heb ik allemaal verlijmd in het boek.








Rest nog één ding om te doen.....de doosjes vullen!!


Lieve groetjes, Nicole

Gebruikte producten:

Crealies Stansen/Dies:
Create-A-Box Large no. 18 (Nieuw)


 


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie heb je met deze stansjes gemaakt!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...