maandag 24 juli 2023

Crealies : Thank you round shakercard + reel



Goedemorgen,

Vandaag laat ik de mooie nieuwe Cardzz stansen zien waarmee
je een mooie dubbele cirkelkaart kan maken met bijpassend frame.

In een gedeelte heb ik pailletten gedaan dus het is een shaker card,
zodra je de kaart beweegt gaan de pailletten heen en weer.

In de korte reel kan je zien hoe deze kaart is gemaakt .


Dus het frame is gestanst uit papier, dat op de acetaat cirkel geplakt.
Daarna het frame uit dubbelklevend foam gestanst.
Op de bovenkant het frame met acetaat aangebracht, omgedraaid en gevuld met pailletten.
Daarna de onderste cirkel uit design papier aangebracht.
Hier kan je alle mooie stiklijntjes zien.
De hibiscus bloemen heb ik uit dun foam gestanst.
Eén laagje heb ik warm gemaakt en gemodelleerd, één laagje "normaal" gelaten.
De dubbele cirkelkaart van de zijkant gezien.
Bij het decoreren even goed balanceren met de decoraties zodat hij mooi recht kan staan.
Een bedankkaartje. 
De tekst THANK YOU  is gemaakt met de Texto Negativo stans 
maar ik heb hem in tweeën geknipt en op het acetaat geplakt (verhoogd op dubbel klevend foam).


Crealies stansen / dies :  


Crealies basis : 







Bedankt voor het bezoek aan het blog,
tot de volgende inspiratie post.

groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...