woensdag 30 november 2022

Crealies, Forever love (wedding) easel card




Goedemorgen,
Vandaag een romantische trouwkaart, "forever love".
Ik heb de kaart vrij strak gehouden, de stansen komen zo mooi tot hun recht.

Als basis heb ik de Cardzz no. 156 (de tekststans Love)
 en de Cardzz no. 561 die de dubbele basiskaart maakt.
In mijn korte filmpje laat ik stap voor stap zien hoe de kaart tot stand is gekomen.


Ik heb kraft karton en twee soorten (design) papier gebruikt. 
In het grote hart heb ik een afbeelding van trouwringen gedaan. Deze is gewoon gestanst met de hartvorm, dan heeft het plaatje ook meteen een stiksteekje. 

De letters en hartjes heb ik op dubbelzijdig klevend foam van 2 mm en op
'maak van je stansvorm een sticker' vel gedaan.
Zo heb je meteen alles plakkend zonder gerommel met lijm. 
En met het verhoogde dubbel klevend foam 
heeft de kaart meteen een randje waar de ezel kaart op leunt zeg maar.
De Alfies no. 3  passen mooi bij de grote tekst.

De kaart kan gesloten in een standaard C 6 envelop worden verstuurd.

Ik heb ook een kanten lintje verwerkt en wat hartvormige parels. 

Hier kan je de kaart nogmaals open zien, nu ook met de stansjes erbij.

Crealies stansen / dies :

Crealies basis : 






Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren
en ik wens ieder de eeuwige liefde toe uiteraard,
tot de volgende post, groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...