donderdag 6 oktober 2022

Crealies : Xmas in red, green, gold and pink



Goedemorgen,

Vandaag een lief kerst kaartje, 
kerst komt dichterbij dus hoog tijd om echt aan de slag te gaan met de zelfgemaakte kaartjes. 

Als basis het ik de Cardzz stans van XMAS genomen, 
ik heb twee laagjes uit effen papier gestanst en de bovenste laag uit mixed media papier..

Daarna heb ik de prachtig Mix & Match stansjes van de sneeuwsterren gebruikt.
Met tijdelijk tape heb ik die vastgemaakt aan het mixed media papier 
en door de stansmachine gehaald.
Het laat zo'n mooi stiksteekjespatroon achter in het papier,
op elke letter heb ik één of meer sterren gebruikt. 

Daarna heb ik Pigment Colorzz op het papier laten vallen 
en besproeid met een spuitflesje gevuld met water, in het totaal drie kleuren.

Tip : het is belangrijk goed te drogen alvorens een nieuwe kleur aan te brengen 
zo blijven de kleuren apart zeg maar en vloeit niet alles samen.
Zo'n gaaf effect.
Hier kan je de laagjes zien, in het filmpje kan je alle stappen goed zien.


Ook de mooie nieuwe belletjes en de schattige rendier mochten niet ontbreken.

De belletjes heb ik  gestanst uit goud en groen papier, geknipt en samen geplakt 
en ook nog wat glitter lijm op het randje aangebracht.
Het rendier uit papier gestant, de randjes heb ik met wat inkt donkerder gemaakt.
De wangetjes zijn met een kleurpotlood roze gekleurd en met een witte gelpen een aantal stipjes. Op de hoorns wat glitter en nog een strikje, lekker feestelijk.

Crealies stansen / dies :


Crealies mixed media :







Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...