donderdag 20 oktober 2022

Crealies Roundcase with album

 
Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren.

Ik maakte een koffer met daarin een album.
Ik deed dit met twee nieuwe stansen.



De voorkant en de achterkant maakte ik met de
Crea-Nest-Lies XXL rechthoek met stiksteeklijn.
De twee zijkanten en de bovenkant met de nieuwe
Crea-Nest-Lies XXL boog hoog met dubbele stiksteek.
Het handvat maakte ik met de nieuwe bannerstans.

Voor het album stanste ik twee keer de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL boog hoog met dubbele stiksteek en maakte ik zelf een rug.
De pagina's moet ik nog maken.

Hier kun je zien hoe ik de zijkanten van de box aan elkaar maakte.

 


Crealies Stansen/Dies:





Hopelijk heb ik je mogen inspireren!

Liefs, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...