maandag 10 oktober 2022

Crealies: Sparkling Winter

 

De winter komt er aan. Met hopelijk af en toe een mooi pak sneeuw, waar mensen zo van kunnen genieten. Sneeuwvlokken zijn prachtige, door de natuur gecreëerde, bevroren waterdruppels. Van de nieuwe producten van Crealies kun je prachtige kerstkaarten maken natuurlijk. Maar dit keer koos ik voor iets anders. 

Nadat ik bezig was geweest met herfstdecoraties voor in huis en ik in mijn hoofd al bezig was met wat ik dit keer ging maken voor Crealies, kwam het ineens in me op dat ik er ook wel een winterdecoratie van kon maken.
Met eigenlijk maar een paar producten kreeg ik een erg leuk effect. 


Door de grotere X-tra sneeuwvlok te combineren met de kleinere Mix & Match sneeuwvlokken en de Varia krullende ster kreeg ik een leuk afwisselend effect. 

Wanneer je met een kleine naald gaatjes maakt in de sneeuwvlokken aan de boven- en onderkant van de sneeuwvlok en er daarna visdraad doorheen rijgt blijven de sneeuwvlokken erg goed op hun plek zitten. 

Om jullie een beeld te geven van hoe het er in mijn huis uit gaat zien heb ik daar ook nog een foto van gemaakt. Dat is een hele andere achtergrond, dus ook een ander effect. En een leuk effect, met mijn airco af en toe aan die mijn huis verwarmt lijkt het alsof de sneeuwvlokjes dwarrelen. Twee foto's, een foto met en zonder lampjes aan.


Werken met Crealies producten om decoraties voor in huis te maken, kan dus ook.

Tot de volgende keer, groetjes Divina 

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Basis/Basics:
  
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...