dinsdag 13 september 2022

Crealies penguin Christmas card with stitching



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien met verschillende "stiksteek stansjes".
De lieve pinguïn heb ik feestelijk aangekleed voor de kerstdagen.
Ja het is september, het schiet alweer op ...tijd om de nodige kerstkaarten te maken.

De basiskaart heb ik gestanst met de Cardzz no. 561 uit turquoise stevig papier.
Daarna heb ik een laagje wit papier gestanst met één van de laagjes die bij de eerder genoemde stansset hoort, deze heeft een gewoon stiksteekje langs de rand.
De bovenste laag is watercolor/mixed media papier van Crealies van 350 gr, 
hier heb ik een rechthoek gestanst met de gave "wonky stitch line" 
oftewel met kronkelende stiklijntjes Crea-Nest-Lies XXL no. 134.


Daarna heb ik de nieuwe Mix & Match no. 21 sneeuwsterren die super mooie stiklijntjes achterlaten gebruikt, in het filmpje kan je zien hoe. Het witte papier heb ik gekleurd met Pigment Colorzz in de turquoise kleur. Met de spraypennen heb ik het poeder nat gemaakt, laten vloeien, gedroogd en nog een tweede laagje aangebracht. Ziet er leuk uit toch?

De pinguïn heb ik feestelijk aangekleed, compleet met strikje en een strasssteentje en een sneeuwster iets met Pigment Colorzz gekleurd op zijn buik geplakt. Voor het snaveltje en de voetjes heb ik "Crealies Maak van je stansvorm een sticker" achter het oranje papier geplakt voor het stansen. 
Zijn wangetjes heb ik met een kleurpotlood wat kleur gegeven.
 Achter de pinguïn nog wat van de nieuwe hulst takjes gestanst uit glitterfoam.
Met de On the Edge no. 63 heb ik een sneeuwheuveltje gestanst.
Nog wat stempeltjes, het kader in amazing azure inkt gestempeld en uitgeknipt
 en de tekststans met zwarte inkt gestempeld.

Crealies stansen / dies: 


Crealies Stempels / Stamps: 

Mixed Media :

Basis / Basic: 






  


Bedankt voor jullie bezoek tot de volgende inspiratie post,
Anna Blankina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...