donderdag 29 september 2022

Crealies, Geluk zit in een stervormig doosje

 

Vandaag is Natalie onze guest designer.
Zij maakte deze prachtige pillowbox met bijpassende kaart.


Hallo iedereen

Hebben jullie dit leuke doosje al gezien?
Hoewel het de vorm van een ster heeft, kan je het ook voor allerlei
andere gelegenheden gebruiken.

Op het doosje gebruikte ik de stencil om een zacht reliëf te creëren op het papier.  Met de ontzettend leuke bloemenstans maakte ik enkele bloempjes met middenin een plakparel.  Achter de bloemen kunnen jullie een takje vinden, gemaakt met Duo Dies no.65.  Deze tekst vond ik er enorm leuk bij passen!

Bij zo’n leuk doosje hoort uiteraard een bijpassende kaart.  Voor de basis gebruikte ik de Cardzz dies no.65, een slimline stans met leuke details.

Om voor samenhang tussen het doosje en de kaart te zorgen, gebruikte ik dezelfde bloemen en takjes als op het doosje.  De stempel is een set van 2, waardoor ik op de kaart perfect de tweede stempel kon gebruiken.


Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren!
Lieve groetjes
Natalie

Crealies producten:

Stansen/dies:

Stencils:

Stempels/Stamps:

  
  
 

Natalie, bedankt voor het laten zien van  je mooie creaties.
Deze kun je binnenkort ook zien op Natalies blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...