woensdag 19 januari 2022

Crealies Theater Kaart

 

Hoi

Wie kent ze niet, de mooie Crealies Interactive Cardzz stanssets. 
Vandaag zet ik Crealies Cardzz no. 302 in de spotlights.

Hierboven heb ik zowel aan de bovenzijde als aan de onderzijde de balkjes gemaakt. 


Aan de bovenzijde heb ik ballonen bevestigd.
En aan de onderzijde een varken.


De stempel Decostrepen, uit de serie For Journalzz & Plannerzz, heb ik gebruikt om een soort van houtnerven aan te brengen. 

Ik heb er meteen een inspiratie video bij gemaakt,
want met deze stansset zijn zoveel mogelijkheden.


Creative groetjes Mandy

Crealies stansen / dies:

Crealies stempel / stamp:

Cardzz stansen no. 302, Theaterkaart Partzz stansen no. 45, Varken Partzz stansen no. 50, Dieren feestaccessoires Crea-Nest-Lies Small stansen no. 25, Ballonnen met dubbele stippenlijn Wordzz stansen with shadow no. 01, hartelijk gefeliciteerd Stempel Decostrepen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...