vrijdag 14 januari 2022

Crealies : Family Tag Album with video tutorial



Goedemorgen,

Vandaag laat ik een foto album zien die ik heb gemaakt met de nieuwe mooie tags.
Het wordt een album met leuke foto's, een mooi aandenken aan leuke familiemomenten.

Dit is de voorkant iets dichterbij, als basis is de grootste label uit zwart karton gestanst.
Daarop de kleinere passende "nesting" tag uit design papier.

Links zie je de nieuwe gaatjesverstevigers, deze heb ik uit designpapier met daarachter 'maak van je stans een sticker' vel gedaan zodat de gaatjesverstevigers meteen plakken. 

Ik heb ook de doilies met de Patternzz stans uit een soort dun plakkend vilt gestanst. 
En verder heb ik met de Alfies alfabetletters van zwart papier en foam de tekst family album gecreƫerd.
Ik heb verschillend design papier uitgezocht dat goed bij elkaar past 
en daarna zwarte tags gestanst van zwart stevig papier in verschillende maten.
Hier heb ik een harmonica pocket gemaakt en het sluitingssysteem komt 
van de mini slimline envelop stansset.
Voor deze pagina heb ik de "flappen" van de mini slimline envelop stansset gebruikt 
en twee brads met een koordje om de delen te sluiten. 
De binnenkant van de flappen heb ik met een stencil en inkt versierd.
Als kleine insteekpagina's gebruik ik ook de twee extra laagjes van de harmonica pockets.
Hierop plak ik wat tabs en gaatjesverstevigers als versiering. 
Op de pagina's stempel ik de mooie grote cijferstempels met een passende kleur inkt. 
Deze pagina's passen mooi in de harmonica pockets.
Ik gebruik ook de Crea-Nest-Lies XXL bloemenstans. Ik stans hem twee keer uit. 
Een bloem van zwart stevig papier en een van een soort bordeauxroze papier. 
Hieruit stans ik een opening met de omgekeerde schulpjes cirkelstans.
Daaronder stop ik nog een laagje designpapier die ook weer een opening krijgt.
Een klein gaatje aan de bovenkant en een lintje om het bij elkaar te houden, 
op deze manier kan de pagina nog open om een foto en tekst toe te voegen.
Op deze pagina heb ik stempels en een stencil gebruikt. 
En wederom heb ik de sluiting gemaakt met onderdeeltjes van de mini slimline envelop stans set. 
Het zijn de twee kleine streepjes waarmee je de openingen maakt voor het lintje. 
Deze pagina heeft de twee "voorkant" rechthoekige stansen 
van de mini slimline envelop stansset als pagina. 
De grootste stans ik uit zwart stevig papier en vouw ik dubbel.
De kleinere passende stans gebruik ik om het design papier mee te stansen. 
Dit design papier deel stans ik in twee stukken, 
een gebruik ik aan de voorkant en een stuk gebruik ik aan de binnenkant.
Door wat verschillende maten tags af te wisselen krijgen de pagina's net even een andere uitstraling.

Ik raad aan mijn video te bekijken 
waarin ik stap voor stap laat zien 
hoe het album is gemaakt en zie je alle pagina's bij elkaar. 
Met uitleg in het Nederlands en Engels.


Ik heb deze artikelen gebruikt om het album te maken.

Stansen / dies:

Stempels & stamps : 

Mixed Media :

Basis :

 

 

Hartelijk dank voor het bezoek en tot de volgende inspiratie post,
Anna Blankina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...