donderdag 5 september 2019

Vintage strik


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Zei ging heel verrassend en creatief om met ovale vormen.


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guest designer zijn.
Het is al weer een poosje geleden en ik laat jullie vandaag een vintage strik zien. 
Ik zag deze strik op internet en ik dacht dat kan ik ook.
Ik heb de strik gemaakt met mooie ovale snijmallen van Crealies.
De mooie Crea-Nest-Lies XXL met de stiksteek en een mooie gekartelde.

Je snijdt 2 keer de grootste ovalen en vouwt deze een beetje dubbel zodat hij bol blijft staan. Het designpapier snijd je iets kleiner. Dit alles heb k geplakt op een ovaal aan de onderkant. In het midden zet je weer een ovaal.
De uiteinden van de strik heb ik gemaakt met
Crea-Nest-Lies XXL no. 61 (tags met stiksteek).
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 94, Ovalen met ruwe randen Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 23, Ovalen met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 61 Tags with stitch lines
 Duo Dies no. 46, Vlinders 8 Set van 3 stansen no. 46, Vlinders 8

Ineke, bedankt voor je originele creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.





1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...