donderdag 26 september 2019

Mixed Media card with foam flowers


Hallo Allemaal
Vandaag mag ik jullie inspireren.
Ik doe dit graag met deze mixed media kaart.


 De bloemen heb ik gemaakt van dun foam.
Ik heb stapsgewijs wat foto's gemaakt en dit in een filmpje gezet.
De gebruikte producten laat ik ook in beeld zien.
Ook zijn in het filmpje nog vele close up foto's te zien.
Dus wil je graag meer weten over deze kaart?
Klik dan op onderstaande link.

  
Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten, dit staat links onder,
en rechtsonder op HD kwaliteit zetten,

op groot en de snelheid aanpassen.

(dit laatste gaat op de laptop en computer).

Bij iedere video speelt er muziek bij, als deze in slow motion is,

dan weet je dat de snelheid van de video lager is.

Crealies Stansen/Dies:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...