dinsdag 9 juli 2019

Relax en neem de tijd om te genieten!!


Guest Designer Ilona maakte nog een 2e creatie:


Het weer is lekker zonnig dus een zomerse art journal pagina leek me wel een goed idee!
Ik heb met lekkere zomerse kleurtjes acryl verf en distress inkt gewerkt.

Ik was heerlijk aan het spelen en experimenteren met allerlei Crealies producten
die ik op de Art Specialy beurs had gekocht. En ik vroeg me af of ik die ook in
combinatie met de gelliplate (ook gekocht op de beurs) kon gebruiken… 
Wat een plezier heb ik gehad om allerlei dingen uit te proberen. 
Zo ontstond er een gelliplate achtergrond waarop ik verder kon werken. 
Vooral de Bits & Pieces stempeltjes zijn handig om in je achtergrond te verwerken.
In dit geval deed ik dat met Distress inkt in de kleuren van de achtergrond.
Zo geven ze de achtergrond nog net iets extra’s en lijken ze onderdeel te zijn
van de achtergrond zonder heel opvallend aanwezig te zijn.

Ik hou van zomer en van het strand, deze foto paste daarom perfect bij dit project.
Daarna heb ik de pagina gedecoreerd met de stansen van Crealies
en een tekst stempel: time to relax.
De rest van de tekst heb ik op mijn computer gemaakt. 
Het resultaat was deze zomerse mixed media scrapbook  pagina.

Van het hele proces heb ik een tutoral filmpje gemaakt dat op mijn
eigen YouTube kanaal staat.

Heel veel kijk plezier en ik hoop dat jullie hebben gezien hoe leuk (en makkelijk)
mixed media kan zijn. Vergeet niet om als het nog echt zomers weer wordt
de tijd te nemen om te relaxen en te genieten!

   
      Ilona, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Ilona's blog.

Wil je meer weten of zien neem dan even een kijkje op Ilona's YouTube kanaal
waar ze bekend is als Pitje4life.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...