zondag 21 juli 2019

Met vlag en wimpel


Hallo allemaal.
Wat is er nou leuker dan je eigen dessin papier maken?


Ik heb het banner stempeltje hiervoor gebruikt van de Journalzz & Plannerzz stempels.


Ik heb ook een randje van mijn planner pagina afgesneden
en daar een randje dessinpapier aan geplakt. 
Verder heb ik boven en onder een gaatje gemaakt, met daarin een eyelet.
Daar heb ik een touwtje met strikje doorheen geknoopt.
Ik kan het niet laten om strikjes te gebruiken.
De gaatjes van de planner heb ik verstevigd, dit keer met de vierkante verstevigingsringen.

Met de giftcard dies heb ik foto's op matjes van cardstock geplakt,
en deze achter de bijbehorende uitsparingen geschoven.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
 Veel knutselplezier allemaal.

Groetjes Jolanda Leenders.

Crealies Stansen/Dies:
X-tra no. 20
Crea-Nest-Lies Small no.18

Crealies stempel/stamps:
Tekst & Zo no. D 25

Crealies For Journalzz & Plannerzz: 
Stansen: Journal/Planner pagina no.999
Stans: Gaatjes versteviger no.650
Stempels: Maanden NL no.101 








 


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...