woensdag 24 april 2019

Pluk de dag


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Wat maakte zij deze keer voor moois?


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guest designer zijn.
Wat is het al weer lang geleden hè?
Heerlijk dat ik dit weer doen mag met deze mooie materialen.


Ik heb voor deze kaart de mooie Crea-Nest-Lies XXL snijmallen gebruikt.
Ik ben er echt een grote fan van en pak ze iedere keer weer.
Ik heb de bloemen gemaakt van designpapier wat passend is bij het plaatje.
En natuurlijk een leuk vlindertje hoort er ook weer bij.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een hele fijne dag.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 83, Rechthoeken met kleine gaatjes Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 10, Rechthoeken Set van 3 stansen no. 46, Vlinders 8 Duo Dies no. 46, Vlinders 8 Duo Dies no. 39, Blaadjes 7 Tekststans no. 30 Pluk de dag

Ineke, bedankt voor je lieve kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...