woensdag 17 april 2019

Hidden Crealies Flowers...


Een hele goede dag allemaal,

Ik heb, ongeveer 4 jaar geleden, deze Crealies creatie gemaakt en er komt nog dagelijks bericht binnen dat het gepind is op Pinterest.
Ook op het blog wordt deze kaart nog regelematig bekeken.
Het blogbericht van deze kaart had als titel:
 "Hidden Snowflakes"

 Nu heb ik dit model weer gemaakt maar natuurlijk toch weer anders.

De Crealies stansen die ik toen gebruikt heb zijn  
al een tijdje uit de collectie.
Vandaar dat ik nu andere stansen heb gebruikt.

Van de Crea-Nest-Lies XXL no. 81 heb ik de derde stans vanuit het midden  
genomen en 8 x uitgestanst met designpapier.
Daarna heb ik ze allemaal diagonaal doorgesneden.
Hierdoor zijn er 16 driehoekjes ontstaan. 

De X-tra no. 103 heb ik viermaal, netjes verdeeld, gestanst.
Daarna alle driehoekjes netje op hun plaats geplakt.

Crealies Basis/Basic:
Stickersheet

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 81, Vierkanten met kleine gaatjes Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 85, Gladde vierkanten halve cm
Partz stansen no. 16, Bloemetjes 14 mm Tekststans no. 30 Pluk de dag
Set of 3 stansen no. 55, Bloemen 24 Uno stans no. 55, Bloem 24
X-tra stans no. 1, Vouw Open 4 delen


Creatieve bloemengroetjes, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...