maandag 25 juni 2018

Zonovergoten Zonnebloem


Vandaag is Anita weer onze Guest Designer.
Kijk eens mee wat ze dit keer met de zonnebloemstempel maakte.


Een Warme Groet met de zonovergoten Zonnebloem van Crealies.
Hij is werkelijk te gek om in kleur te zetten met mijn Distress Oxide Inkt.
Tuurlijk gecombineerd met mijn Aquarelpotloden van Nuvo.


Een van mijn favorietjes, Pluk deze dag..... lieve mensen.
En ga eens aan de stempel met 1 van de 8 bloemen stempels...
Zelf kleur ik ze overheerlijk zonnig in met div kleurmiddelen...
De achtergrond is ook bewerkt met een Bits & Pieces stempel.
Hier en daar wat Nuvo Crystal  Drops.


Close Upje, niveau verschil met FunFoam....
en eens een mooie stempelrand rechts maakt deze kaart weer net even anders.... 
Ik geniet zo van deze gave bloemenstempels van Crealies, ze zijn werkelijk schitterend.


Warme Groetjes

Anita

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 70

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 70, Squares with open scallop Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 50, Vierkanten met dubbele stippen/Squares with double dots Tekststans no. 30 Pluk de dag
Mounted Rubber Stampzz no. 7, Zonnebloem / Sunflower  Bits & Pieces stempel/stamp no. 7, Thin mosaic

Anita, bedankt voor het laten zien van deze mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Anita's blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...