dinsdag 12 juni 2018

Label Espresso


Geweldig de nieuwe producten met het thema" koffie".
Ik kan daar alle kanten mee op.



Ik heb met de stans Cardzz no.2 een zakje gemaakt
ipv het doosje waar hij eigenlijk voor is bedoeld.
Daarvoor heb ik het witte papier bestempeld voordat ik het
op het zakje heb geplakt.
Het witte papier erin is met de grote koffieboontjes bestempeld
en het witte papier wat erop komt met het kleine koffieboontje.
Je kunt het goed zien op de foto hieronder!
Op de label heb ik het grote en kleine koffieboontje gebruikt
die alleen de contouren laat zien van de koffieboontjes.

Deze 4 stempeltjes zitten allemaal bij elkaar, het is dus een setje.


Van de Cardzz no.2 heb ik een pocket gemaakt zodat ik er een label in kan schuiven.
Ik vind de tekst zo leuk!
"Bean thinking about you!"
Bean is het woordje voor boontje in het Engels.
De espresso koffiezakjes komen in het zakje.



Aan de bovenkant van deze zakjes heb ik de 2 kleinste labels gebruikt
en ze om de zakjes heen geplakt.
Er toen het hartje opgeplakt.
Daarna de twee zakjes in het mapje gedaan.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Crealies stansen / dies:
Set of 3 no. 51

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



1 opmerking:

  1. Dankje! Wat leuk dat jij altijd een reactie geeft op de blogposten.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...