donderdag 29 maart 2018

Thee tijd voor twee


Wat zijn de basisstansen met de kruisjes toch mooi!
Dat vinden jullie ook!
Ik besloot ze toch alle vier te willen hebben.
Twee had ik er al, de ronde en de rechthoek. 
Ik wilde de ovale en vierkante ook hebben en heb die besteld bij Annelies.
Wat denk je, is er 1 al uitverkocht, de vierkante!
Maar niet schrikken hoor hij komt snel weer.
Ik heb nu met de rechthoek gewerkt.


 Ik heb aan de binnenkant van de flap 2 theezakjes gebruikt.
Daar kan een theezakje in.
Voor de sluiting heb ik klittenband gebruikt.
Voor de binnenkant heb ik nog een theezakje gestanst.
Om de rillijn weg te werken heb ik hem beplakt met scrappapier.
Ik heb toen dubbelzijdig tape aan de zij- en onderkant gedaan.
Toen opgeplakt.
Hier kan een lang kaartje in waarop je iets persoonlijks kan schrijven.
Wat ook kan is geld met een paperclip op de strook bevestigen.
Man en vrouw kunnen elke apart een persoonlijke boodschap schrijven
en in de zakjes doen.
Meestal schrijft één van de twee de kaart ook namens de ander.
Het is veel leuker en persoonlijker als ieder dat apart doet.
Zo doen wij dat meestal.



Dit heb ik voor deze kaart gebruikt:

Crealies stansen / dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 76

Set of 3 stansen/dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Duo Dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 76, Rechthoeken met kruissteken/Rectangles with cross stitches Solo stansen/dies no. 02, Theezakjes verpakking + label / Teabag holder + tag Tekststans no. 108 Thee tijd voor twee

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Prachtig Anneke! Herkende al gelijk jouw hand zonder dat ik je naam nog gezien had, xx

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...