vrijdag 23 maart 2018

Lentekaartje no.1


Om deze kaart te maken ben ik begonnen met papier, Distress inkt en water.
Daar heb ik de ondergrond mee gemaakt.
Daarna heb ik ook wat bloemen en de libellen uit het papier gestanst,
samen met dezelfde kleurtjes effen papier.
De libellen zijn zo lief en daarom 'Hello Friend'.
Het valt mij op dat Annelies vaak hartjes gebruikt
in haar ontwerp. Kijk maar naar de puntjes van de bloemen.
Dat vind ik zo leuk!


Dit heb ik gebruikt om deze kaart te maken.

Crealies stansen / dies:
Text Die no. 11

Crealies stempels / stamps:
Bits & Pieces no. 128

Duo Dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Set of 3 stansen/dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Uno stans/die no. 50, Bloem 21 / Flower 21 Partz stans/die no. 28, 2x Libelle / 2x Dragonfly Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 64, Tags Text Die no. 11 Hello friend Bits & Pieces stempel/stamp no. 128, 2x Libelle / 2x Dragonfly

Bedankt voor je bezoekje en tot de vanmiddag
dan laat ik nog een kaart zien.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...